sobota, 6 lipca 2013

ezebra.pl

Cześć,mam dla Was kolejny post tym razem będzie to recenzja kosmetyków z drogerii internetowej ezebra.pl .Zalega mi już kilka postów i jutro prawdopodobnie pojawi się kilka na blogu,ponieważ w poniedziałek wieczorem jadę na wakacje i tam będę miała nieco utrudniony kontakt z Wami i z blogiem :)
No właśnie wracając do recenzji,zobaczcie kosmetyki :





 Moja opinia : Z kosmetykami firmy Manhattan miałam już kontakt,dlatego też ucieszyłam się,że m.in będę je  testować i opisywać bo na wstępie wiedziałam,że to dobra firma ,która produkuje naprawdę dobre kosmetyki.Jeśli chodzi o produkt to pierwsze co zauważyłam to genialny i bardzo przyjemny zapach.Drugą sprawą jest trwałość.Utrzymuję się bardzo długo na ustach co jest rzadko spotykane w pomadkach i błyszczykach.Kolejnym plusem jest cena,w stosunku do jakości-jest bardzo tania.Ogólnie mówiąc gdybym mogła przyznać punktację to ten produkt otrzymałby 10/10 punktów.

Przejdzmy dalej! Kolejny kosmetyk ,również firmy Manhattan tym razem lakier do paznokci w odcieniu bardzo modnym tego lata.Używam go od początków,w którym go dostałam i mogę w 100% go polecić.Nie ma nieprzyjemnego zapachu,jak to głównie jest w takich produktach.Nie kruszy się,szybko wysycha i jest bardzo trwały.Jest go bardzo dużo,dlatego też nie zauważa się prawie żadnego zużycia nawet przy dużym czasie używania.Moja ocena 9,5-10 punktów.







Następny produkt mini paletka cieni do powiek firmy Astor.Głownie nie maluję się cieniami ,ale myślę,że na jakieś większe wyjście jest super.Piękne ,rozświetlane kolory. Nude,brązy są zdecydowaniem hitem.Co mogę powiedzieć o produkcie? Jedne z nielicznych cieni ,które się długo utrzymują na powiece bez bazy.Nie osypują się,są naprawdę trwałe.Jeden mały pędzelek cienia wystarczy na makijaż oczu,dlatego też wystarczą na bardzo długo.Z tego produktu jestem m.in najbardziej zadowolona i cieszę się,że miałam okazję go testować :) Gdybym mogła przyznać punktację to zdecydowanie wynosiłaby 10/10 punktów.




Już czas na ostatni produkt.Niestety nie miałam okazji go wypróbować ,ponieważ nie używam doklejanych i sztucznych rzęs.Ale jeżeli chodzi o sam klej to jest duży,ma dość przyjemny zapach.A wygląda tak :




Wszystkie produkty pochodzą z drogerii internetowej : ezebra.pl . Zapraszam serdecznie do zapoznania się z ofertą tej drogerii ,na pewno nie pożałujecie zakupów :) Współpracuję z tą firmą i naprawdę godnie polecam :)

Buziaki :) :*