środa, 7 listopada 2018

Wróciłam!

Cześć! Trochę zbierałam się do napisania tego wpisu. Prawie rok temu pojawił się tu ostatni post. Zrezygnowałam z bloga. Obowiązki, szkoła, lenistwo i głupota. Tak to dziś mogę nazwać. Wspominałam sobie czasy gdy byłam ''w sieci'' bo moja strona nie była czymś wielkim, ale nie zdajecie sobie sprawy jak dużo jej zawdzięczam. Większe, mniejsze sukcesy. Zawsze były dla mnie czymś ważnym. Tęskniłam za tym. Tęskniłam za wiadomościami od Was. Za tym, że tworzyłam tu jakąś małą społeczność. Niektórzy byli tu przypadkiem, inni z ciekawości. Wiem jednak, że były takie osoby, które po prostu cieszyły się z każdego nowego wpisu. I to było w tym wszystkim najfajniejsze. Ten rok dał mi trochę inne spojrzenie na świat. Chcę robić to co sprawia mi przyjemność, dlatego podjęłam decyzję o powrocie. Dziś po raz pierwszy zalogowałam się na bloggera i zadziwił mnie fakt, że mimo braku aktywności z mojej strony - cały czas ktoś tu zaglądał.

Mam nadzieję, że są jeszcze wśród Was osoby, które będą wciąż tu zaglądać! :)





Miłego wieczoru!

2 komentarze:

  1. Przyszłość to coś co wybieramy sobie sami i jeżeli daje ci radość nie rezygnuj z tego pod żadnym pozorem!!! Może i nie byłam tutaj od początku ale nadrobię obiecuję! 💓 Jesteś wspaniałą osobą i nie pozwól nikomu tego zmienić! Czekam niecierpliwie na kolejny wpis, buźka 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie wróciłaś! :) czekam na kolejne wpisy ❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz <3