niedziela, 7 lipca 2013

Hiszpania

Cześć,to już niedługo :) Dokładnie w poniedziałek póżnym wieczorem jadę do Warszawy i potem już kierunek Hiszpania :) A dzisiaj chciałam Wam pokazać ofertę,autokary czyli ogólnie www.obozymlodziezowe.pl . Jeżeli chodzi o ofertę,która wybrałam to wygląda ona tak : oferta klik .Hotel wydaję się naprawdę bardzo fajny z tego co się orientuję głównie zajmowany przez młodzież,także z pewnością można spotkać i poznać ciekawe osoby.



Mamy nawet na Facebooku specjalną grupę ,jednak nie ma tam wszystkich uczestników.Fajnie,że dość sporą liczbę osób w jakiś sposób poznałam i mam z nimi kontakt,także będzie jeszcze lepiej :) Dzisiaj już jestem praktycznie spakowana więc nie muszę się martwić o to,że nie zdążę,wszystko jest dopięte na ostatni guzik,kupiłam sobie już rzeczy na drogę,także jest dobrze :) Zobaczcie co może Was spotkać na obozie w Hiszpanii :





Czym jedziemy ? :






Ja jadę 09.07.2013 a wracam 20.07.2013 tak jak wspominałam HOTEL GOYA.Sprawdzcie koniecznie ofertę tego biura podróży,z pewnością będziecie zadowoleni,a już niedlugo pokażę Wam pierwszą porcje zdjęć z pięknej Hiszpanii ♥