środa, 1 listopada 2017

01/11/2017

Witam Was serdecznie po 8 miesiącach przerwy! Nie wierzę, że tyle czasu mnie nie było. Cały czas zbierałam się do napisania czegoś, ale jednak schodziło to na dalszy plan. Dlaczego mnie nie było? Zwykły brak czasu. Szkoła, po szkole praca, masa innych obowiązków. Może też trochę lenistwo, ale wstając zazwyczaj o 6 rano i wracając o 22 do domu, człowiek nie ma ochoty ogarniać się i robić coś innego. Musicie mi wybaczyć, że dziś nie napiszę zbyt dużo, ale nawet nie wiem co mam pisać. Muszę jakoś od nowa przyzwyczaić się do prowadzenia bloga - oczywiście żartuje. Po wyświetleniach widzę, że sporo z Was często tu się pojawia mimo mojej nieobecności z czego bardzo się cieszę.

Dajcie koniecznie znać co u Was słychać! :) A do dzisiejszego postu przygotowałam zdjęcia typowego zwyklaczka, mega wygodnie to jest najważniejsze! Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają. Mam chwilowo uszkodzony obiektyw, także zdjęcia robiłam tym gorszym. Niestety wyglądają jak wyglądają, na pewno postaram się, żeby były lepszej jakości.






Sweterek - Mango
Legginsy - Sinsay
Buty - Converse
Torebka - Metisu
Kurtka - No name

Snapchat : arynsa
Instagram - www.instagram.com/arynsia

8 komentarzy:

  1. Fajny look. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka zawsze na czasie, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Siemka :) fajnie, że wróciłaś. Jeśli można mieć jakieś mini zastrzeżenie co do twojego bloga, co mi osobiście się podoba podejrzewam, że innym też by się spodobało, to jakieś fajniejsze zdjęcia. Jestem przekonana że nie chodzi o obiektyw :) można nawet je zrobić telefonem. Tylko żeby było ciekawiej a nie ciągle tak samo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny outfit jednak nie dla mnie :D starość nie radość ja plecy muszę mieć zakryte :D <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mi zimno jak patrzę na ten goły brzuch

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega fajna stylizacja, odważna i jak dla mnie nie na co dzień, ale śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ramoneska i Conversy wygrywają u mnie każdą stylizację Adriana Style

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz <3