czwartek, 11 sierpnia 2011

jestem!

Czeeeść , po dość długiej przerwie znowu powróciłam do bloga :) Notkę miałam dodać wczoraj ,ale było by to bez sensu bo i tak o 23.00 nikt chyba nie ogląda blogów :P A więc wczoraj spędziłam bardzo fajny dzień. Moja siostra w roli kosmetyczki - katastrofa :D No,ale dziewczyna się dopiero uczy ,także nie wymagajmy od niej za dużo.Chociaż wykonała jeden ''zabieg'' jeśli można tak to nazwać ,który wyszedł jej całkiem ,całkiem.Potem pojechałam zawieżć papiery do szkoły itp.Myślałam,że do domu przyjadę o 14 a byłam na 17.30 -lekkie spóżnienie :P Ale na szczęście mam dużo zdjęć oraz outfit + nowy nabytek , także miłego oglądania:)

Lużna bluzeczka-takie lubię! W b.praktycznym kolorze co jest kolejnym plusem:) A wy co o niej myślicie?



Zdjęcia :


Oraz outfit :










Bluzka - H&M
Marynarka - prezent
Spodenki - sh
torebka-sh
koturny -allegro
pasek - h&m
tenisówki- miejscowy sklepik

Miłego dnia , buziaki - Arynsa :)

Editt:

Bardzo Was proszę o głosy :
Zaloguj się na Facebooka :

Kliknij lubię to Gwarek.pl


A potem kliknij Lubię to pod moim zdjęciem + możesz skomentować :


Bd bardzo wdzięczna + jeżeli bd ktoś chciał to się też na Was zagłosuję w jakiś konkursach :)


118 komentarzy:

  1. Cudowna bluzeczka i niesamowity outfit ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta bluzeczka :)
    Ładny set :3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny look.! wyglądasz w nim niezwykle dziewczęco ;)) a koszulka bardzo fajna ;)) będzie idealnie pasować do cygaretek ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. zestaw jest boski! Piękne buty, ale to już nie raz pisałam! ;)
    Piękna bluzeczka na pierwszym zdjęciu <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w sklepie wszystko po 2,99 była 50% wyprzedaż niektórych przedmiotów ;)

    lubię takie sklepy, chociaż wiele osób patrzy na nie z góry, bo można tam tanio znaleźć prawdziwe skarby! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ta bluzka biała z h&m i szpilki ;) Ogólnie bardzo fajnie :)

    stylemintx.blogspot.com-zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna bluzka i świetny zestaw!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. taak.;p pod koniec sierpnia będę mieć równe 14 ;p wiem, nie wyglądam prawda.? ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, jesteś śliczna.:)
    I te koturny.<3

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna stylizacja- swietne koturny<3 i sliczna bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny outfit:) marynarka ma fajny kroj i kolor:)
    a nowa bluzeczka na pewno bedzie praktyczna:)

    http://miscellaneouss93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej ,ale ty jesteś śliczna! Wdg mnie jesteś jedną z najmłodszych blogerek z tak świetnym wyczuciem stylu!
    naprawdę mówie to serio :)
    kocham Twojego bloga!

    xoxo ordinarygirl

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia i dobry pomysł przy okazji na nagłówek ! :)

    pozdrawiam ;)
    www.zycie-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. genialnie wygladasz ;-) a ta bluzeczka mnie oczarowala!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie bardzo fajnie.
    Szpilki <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  17. wygladasz ślicznie :)
    fajnie że jesteś :Dzapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  18. nie chce obrażać ale te spodenki są beznadziejne.
    paskudnie wyglądają te wystające kieszenie ;/

    PS upierz je bo już na suwaku są brudne ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest specialna nitka , geniuszu xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć! Zapraszam na bloga http://joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com/ Przepraszam za spam, ale ten blog jest naprawdę świetny, a wiele osób o nim nie wie. Zanim zignorujesz mój komentarz wejdź i chociaż zerknij czy opłaca się obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny outfit i bluzka ;))
    Bardzo fajnie wyglądasz na maxa pozytywnie!!!
    Pozdrawiam
    <3
    katarzyna93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Może się zapiszę na jakieś zajęcia np. sztuki walki??
    Kto wie ;)
    Pozdrawiam
    <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Według mnie takie szpilki i koturny wyglądają na Tobie conajmniej dziwnie... masz bardzo dziewczęcą urodę, tylko 13 lat, więc odpuściłabym takie "postarzanie się". Dużo lepiej ci w trampkach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ładna bluzeczka, fajny outfit :) +dodaje ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne zdjęcia. Najbardziej do gustu przypadła mi marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. gustu i urody to ci każdy może pozazdrościć! ;o

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ZAMULASZ JUŻ Z TYMI BUTAMI !
    TO PRZESADA MASZ DOPIERO 13 LAT!
    KOBIETO ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny blog. obs i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne bluzeczka :PP
    A buty cudne ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna ta bluzeczka :)
    A uniwersalny kolor sprawi, że będzie pasowała do wielu zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimie .. to co mówisz jest dziwne. Mówisz, że m,a 13 lat i nie pasują jej te buty, a piszesz KOBIETO ;/
    raczej to DZIECKO !

    OdpowiedzUsuń
  35. Hah, 2 ostatnie zdjęcia, są przy bloku mojej babci ;) Ładny outfit.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  36. ta bluzka jest śliczna,właśnie fajnie jak dodajesz autfity itp .:)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ładnie wyglądasz :) !

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie wyglądasz
    Ile masz lat? ;>
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. właśnie,dziecko,zajmij ty się lepiej myśleniem o szkole (bo wrzesień niedługo),a nie tym niedorobionym pseudoblogiem,bluzka jak psu z gardła wyjęta,a niżej same zachwyty w komentarzach(bo pewnie chcesz udawac doskonałą i że każdy niby cię tylko chwali,więc nie publikujesz negatywnych) buty koszmarne,wyglądają jak cegły,o porciętach,które wyglądają lak brudne nawet nie warto wspominać i to coś z nich wystające(niby kieszenie?),brrr...

    OdpowiedzUsuń
  40. 1.DLA TWOJEJ WIADOMOŚCI -AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE KOMETARZE ? NIE ZAUWAŻYŁEŚ/AŚ , ZAKUP SOBIE OKULARY.NIE PODOBAJĄ CI SIĘ? SUPER. ,,PORCIĘTA'' JAK TY TO NAZYWASZ SĄ SPECIALNIE TAK ZROBIONE.

    PEACE.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  41. bluzeczka śliczna ;)
    outfit również.
    ale trampki bardziej pasują ci niż szpilki nż koturny- zgadzam się z dziewczynami wyżej, nie postarzaj się na siłę ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. masz bardzo popularny blog zdradzisz jak to zrobiłaś hehe :) a tak poza tym to fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  43. widzę świetnie bez okularów-wygląda jakby jakieś podpaski wystawały.A ty kup sobie żelazko bo wszystko jakieś takie wymiętolone.Aha,wchodzę tu dlatego,że twoje niby-stylizacje bardz mnie bawią(w sensie są dosyć nieudolne i nie radziłabym nikomu tak się ubierać,ale zaraz mnie ustawisz do pionu,że to kwestia gustu,a że niedobrego-to cóż...o gustach podobno się nie dyskutuje).

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny outfit :]
    Pozdrawiam +obserwuję :)
    ..liczę na to samo! ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. to jednak nieprawda,że zamieszczasz wszystkie komentarze,ty tchórzu,co innego piszesz a co innego robisz-po prostu kłamiesz...,a to większy obciach niż mój drugi komentarz,którego to właśnie nie opublikowałaś.I może to ty kup sobie okulary(i wspomniane w drugim moim komentarzu żelazko)żebyś dobrze zobaczyła jak ty wyglądasz...matko jedyna!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna bluzeczka . :)
    Super blog . Obserwuje i zapraszam do mnie . :)
    Polubiłam i skomałam na Facebooku tak jak prosiłaś i sama mam prośbe czy mogłabyś w zamian polubic moją prace konkursową tu masz link : http://oriflamefashion.pl/1959,praca_konkursowa,index.xhtml ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Ładna bluzka i oufit cudny
    Super masz blog i zpraszam do siebie
    http://agata-modamuzyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. JA NIE KORZYSTAM CIĄGLE Z KOMPUTERA I KOMENTARZE AKCPETUJE W WOLNYM CZASIE:)

    OdpowiedzUsuń
  49. oooooooo!!!!!!!!to naprawdę nie wiedziałam,że ty korzystasz z komputera,dałabym głowę,że te komentarze latają na skrzydłach,a twoje AŁTFITY(napisane tak specjalnie jak twoje specjalnie zrobione porcięta) wchodzą do internetu jakąś tajną drogą...

    OdpowiedzUsuń
  50. Love your light brown heels! So amazing!
    -----
    http://margariii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. ja pierdziele ale z ciebie laska!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. I like your shorts and wedges!


    www.kerislifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. o łaskawczyni dzięki chociaż za te buziaki;*,mimo to jestem zawiedziona,że to by było na tyle do mnie.Ps.-przypuszczam,że chciałaś mi zaimponować swoją obojętnością na mój komentarz,ale przez te buziaki;*nabrałam ochoty na więcej...Do następnego AŁTFITU...

    OdpowiedzUsuń
  54. what a cute outfit! i love those shoes girl ;)!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ostatnio z nudów zrobiłam nowy banner do twojego bloga ;)) od tak ;) jeśli jesteś ciekawa odpisz u mnie na blogu,a wyślę Ci linka do niego ;))

    OdpowiedzUsuń
  56. amazing outfit!!
    great blog!!!

    xoxo,
    http://www.brunawm.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. wow great style! I love your shorts, so cute!!! I am now following you! Follow me back, if you like? :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Hello from Russia)))

    great outfit! and i like ur blog))

    OdpowiedzUsuń
  59. świetne szorty! wyglądasz genialnie :)

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  60. śliczne zdjęcia , ciuszki!bardzo ci w nich do twarzy ;]]
    zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  61. boże dziecko ile ty masz lat?

    OdpowiedzUsuń
  62. Super zdjęcia !

    zapraszam do mnie

    madzikk-officialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Super zdjęcia !

    zapraszam do mnie

    madzikk-officialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Super zdjęcia !

    zapraszam do mnie

    madzikk-officialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. i love ur shorts, your blog is soo lovely by the ways, i will be visiting it again very soon :)


    http://haveapeekinsidemywardrobe.blogspot.com/
    xxxx

    OdpowiedzUsuń
  66. lovely post!
    I like your blog so much!
    xxx

    www.fashionapp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. śliczna ta bluzeczka :D

    If u want follow me and writte comment ;*
    Martienn

    OdpowiedzUsuń
  68. your nude wedges are amazing!
    Come follow my blog gorgeousness!

    OdpowiedzUsuń
  69. Miałam bluzkę z 1. zdjęcia, ale ją sprzedałam. Coś źle się w niej czułam ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. I love your wedges ! :)

    fallie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Thanks for the comment on my blog! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  72. nice,nice nice <33

    OdpowiedzUsuń
  73. te pierwsze zdjęcia są beznadziejne i co za szpile dla 14-latki,normalny cyrk na kółkach-co tak wypinasz tyłek?W połączeniu z tymi szpiliskami i krótkimi porciętami(jak to ktoś wcześniej nazwał)to wygląda jak...,i jeszcze tandetnie...(no ciekawe czy ja też przeczytam tu mój komentarz...)

    OdpowiedzUsuń
  74. a jednak w jednym z komentarzy nie napisałaś prawdy...wiedziałam...

    OdpowiedzUsuń
  75. I absolutely love the nude wedges!!
    xoxo

    Thedressingbooth

    OdpowiedzUsuń
  76. DROGI ANONIMKU ,ZAJMIJ SIĘ SWOIMI SPRAWAMI.WIDAĆ JAKIE MASZ CIEKAWE ŻYCIE.ZAŁÓŻ SOBIE SWOJEGO BLOGA.POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  77. nie będę się daremnie trudzić,bo twojego CUDA nic nie przebije-takich AŁTFITÓW to nawet ja nie potrafię stworzyć z nudów i to właśnie dlatego moje życie jest ciekawsze dzięki tobie,a nawet(chyba tym cię niestety rozczaruję) nie tylko dzięki tobie, bo wyobraż sobie,że ja mam bardzo dużo ciekawych zajęć,a ty jesteś tylko malutkim dodatkiem do nich...

    OdpowiedzUsuń
  78. Wiem kim jesteś :) Jesteś dostępna na nk :)

    OdpowiedzUsuń
  79. a dziękuję bardzo
    masz supeer blog , będę wpadać często i mam taką nadzieję , że ty na mój blog też ;)
    śliczny OUTFIT i zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. proszę sprawdzic pocztę-jezeli nie doszła proszę napisac tutaj,wyslę jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  81. Love your shorts!! :)

    Cool blog!
    I follow you now with GFC! :)
    Hope you'll like also my blog!

    x*
    www.ireneccloset.com

    OdpowiedzUsuń
  82. I adore your wedges!! They are so pretty! :)


    P.s. U can check out my fashion blog, if u want!!
    www.thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Piękna bluzka <3 To z najnowszej kolekcji? Mam ochotę na podobną tylko w ciemniejszym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  84. You are perfection, i feel like shite now ha :)
    Keep up the excellent blog im sure to pop in a nd see your outstanding work again
    xoxox
    wonderingwolves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. śliczne stylizacje !!!http://stylistykowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Jaką ty tapetę nosisz szkoda mi twojej twarzy bo wiesz jak będziesz miała 20 lat to Ci nawet najdroszy fluid nie pomoże... Chyba ja jest bardzo gorąco to ta tepeta Ci spływa, rozpuszcz się.. Pozdro ;(

    OdpowiedzUsuń
  87. fuu jaki dywan XD

    OdpowiedzUsuń
  88. Do you have any video of that? I'd care to find out more details.

    Here is my homepage :: natural cellulite treatment

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz <3