sobota, 25 marca 2017

Pasja-Praktyka-Praca

Witajcie kochani! Pewnie niewiele osób wie, że ''modowa zajawka'' nie jest tylko i wyłącznie moją pasją. Od zawsze uwielbiałam śpiewać. Chciałabym Wam opowiedzieć o mojej pasji. Mam nadzieję, że potraktujecie mnie ''ulgowo'' , ponieważ przygotowałam dla Was filmik. Zastanawiałam się nad napisaniem postu. Jednak stwierdziłam, że taki filmik może być dla mnie ciekawym doświadczeniem, ponieważ zawsze piszę, a nigdy niczego nie nagrywam. Mam nadzieję, że spodoba Wam się!





wpis/video jest stworzony/e w ramach konkursu organizowanego przez szkoły TEB Edukacja.

2 komentarze:

  1. U mnie jakoś cicho jest :( ale fajnie, ze spelniasz sie na kilku plaszczyznach :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny filmik, to cudowne mieć w życiu pasje <3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz <3