sobota, 16 maja 2015

Sheinside

Cześć! Dawno mnie tu nie było, dostawałam masę pytań odnośnie braku mojej obecności na blogu. Fajnie, że są osoby, które faktycznie czekają na post i wciąż o nich pamiętają. Dzisiaj przygotowałam czarno-biały zestaw. Spodnie, które mam na sobie są świetne, chociaż zamawiając je myślałam, że będą wyglądały trochę inaczej. Zazwyczaj zamawiając coś z Sheinside jestem w 100% zadowolona, jednak tym razem wyszło trochę inaczej. Bluzka typu baskinka, do tego buty slip on, czarna torba i gotowe! :)

W ostatnim czasie dość sporo się działo. Udało mi się przejść do półfinału ''Co za talent'' Jak dla mnie to duże zaskoczenie, ponieważ jakoś nigdy nie wierzyłam w swoje możliwości Miałam okazję, również zaśpiewać w Radio Rekord, super doświadczenie :) A Wy jak spędzacie dzisiejszą sobotę?

Baskinka - H&M
Spodnie - www.sheinside.com
Torba - Primark
Buty- Bershka









Czekam na Wasze opinie! Buziaki! :*

25 komentarzy:

  1. uwielbiam taką prostotę i klasykę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste zestawy są zawsze najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie nowy post, czekałam ! <3
    Sliczna stylizacja jak zawsze!
    OBSERWUJE!
    zapraszam też do mnie:

    http://meedgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie świetne. ! Uwielbiam stylizacje czarno białe :).

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję kochana , półfinał to już bardzo duże osiągnięcie. A wyglądasz pięknie - uwielbiam baśni, szczególnie właśnie w białym kolorze .

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. No fajnia stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo oryginalne spodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super spodnie. Bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Co za talent" to jakiś program telewizyjny? Szczerze mówiąc pierwsze o nim słyszę. Bardzo gratuluję! :) śliczna stylizacja, bardzo podobają mi się takie buty ale dla siebie odpowiednich jakoś nie mogę znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz! Kocham takie proste i klasyczne zestawy :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie na recenzję książki "Hopeless" i wiele innych :)

    http://myprettydress.blogspot.com/2015/05/weekend-z-ksiazka-hopeless.html

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Ale, ty piękna! :) Prosta stylizacja, a Ty jak zawsze wyglądasz zjawiskowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie :)
    Mam bardzo podobną bluzkę <3
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nareszcie! :)
    A spodnie mimo wszystko wyglądają super.

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo prosta, ale świetna stylizacja! :)

    Zapraszam http://cookiesoffuture.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia śliczne i outfit też super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie chciałabyś zrobic wpisu jak dbasz o siebie, swoją cerę,włosy ? ;) o makijażu jaki robisz do szkoły sobie ? Jakich kosmetyków używasz ;)?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ćwiczysz cos jesli tak to co?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile wazysz i jaki wzrost ślicznotko :)?

    OdpowiedzUsuń
  19. Prosto, ale jak pięknie! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podoba mi się ta stylizacja ;) ale najbardziej spodnie są świetne !

    domciiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny outfit <33

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie, klasycznie jeśli chodzi o dobór kolorów, sama często nosze i lubię połączenie głębokiej czerni i bieli. Super fotki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz <3