wtorek, 26 maja 2015

26/05/15

Witajcie! :) Co u Was słychać? W dzisiejszym poście strój w trochę innych kolorach niż zawsze. Zazwyczaj ubieram się na czarno-biało, ponieważ w takich kolorach czuję się najlepiej. Jest dość szaro i ponuro za oknem, więc postanowiłam na jaśniejszy outfit. Jakoś nigdy nie miałam okazji pokazać bluzki z dzisiejszego postu, a szkoda bo według mnie jest świetna. Większość czasu leżała w szafie. Myślałam, że ze spodni nie będę zadowolona, a okazały się mega fajne. Zawsze kupuję duże torby z myślą o szkole, ale tym razem postanowiłam na coś mniejszego. Do tego Conversy, aby było wygodniej. I tyle! :)

Zapraszam do oglądania i komentowania! :) Pytaliście mnie, również o występ w CoZaTalent, poniżej zostawiam Wam link :
 


 Spodnie - www.sheinside.com 
Bluzka - H&M
Buty- Converse
Torebka - www.sheinside.com 
 

Buziaki! :)

26 komentarzy:

  1. Ty jesteś taka szczuplutka, masz idealną figurę! Widziałam Cię ostatnio i podziwiam! Ćwiczysz coś? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bosko, ta bluzeczka jest przepiękna! A spodnie leżą na Tobie idealnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Te spodnie tylko na idealna figurę

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny outfit, a spodnie są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie są świetne! :)
    Bluzka również :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczny głos !

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz rewelacyjnie, uwielbiam tak jak i Ty jaśniejsze ciuchy w ponure dni... trzeba sobie jakos pokolorować szarość za oknem :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz mega. :) No i super figura... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te spodnie! <3
    W ogóle cały outfit! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wyglądasz!
    Świetna bluzka <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ćwiczysz/ćwiczyłaś cos?

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak te spodnie pięknie na Tobie leżą!
    Ślicznie wyglądasz, jak zawsze, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny strój, klasyczny i kobiecy ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja :) ♥
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. stylizacja super, chętnie sama bym taką założyła :)

    obs i liczę na obs, pozdrawiam :)
    http://syllenadagga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. dobrze leżą :)

    Mój ostatni tekst na blogu: Zbieraj skunk nasiona

    OdpowiedzUsuń
  17. jeju jaka chudziutka :D super masz figure, i ślicznie wyglądasz :D
    zapraszam do siebie a jesli się spodoba to zachęcam do obserwacji : http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Te spodnie są cudowne a bluzeczka dodaje uroku ! :)


    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny blog :) wspólna obserwacja ? Ja już Cię obserwuje :) Zapraszam do mnie http://angelicious-stuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kobieta z Ciebie, Zazdroszczę figury :-*
    Stylizacja baaaardzo mi sie podoba. A z niej najbardziej bluzeczka. Pozdrawiam Life-to-be-great.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz <3