czwartek, 17 kwietnia 2014

Hotele-Hiszpania- Obozymlodziezowe.pl

Cześć, dzisiejszy post znów troszkę inny. Dla tych, którzy nie wiedzą zrobię małe przypomnienie. Poprzednie wakacje spędziłam w Hiszpanii. W tym roku, również się tam wybieram. Obóz oczywiście z www.obozymlodziezowe.pl . W poprzednim poście dotyczącym obozów pokazywałam Wam kraje, które są w ofercie a teraz zrobię mały skrót hoteli. Hotele przedstawione w tym poście mieszczą się w Hiszpanii.

Hotel Goya ( w tym hotelu byłam w poprzednie wakacje) GOYA KLIK



Hotel Eugenia Eugenia KLIK



Hotel Selvamar ( do tego hotelu jadę w te wakacje ) Selvamar KLIK



Hotele, które przedstawiłam są najpopularniejsze, więcej możecie zobaczyć na : obozy-hotele <--- kliknij

Mam nadzieję, że tak jak w poprzednim roku spotkam na wakacjach kogoś kto czyta mojego bloga! :)
Jeżeli chcecie dostać rabat na wybrany obóz wystarczy, że w tabelce '' Numer polecającego'' wpiszecie kod : 2506 a rabat zostanie automatycznie naliczony! :) Buziaki! :)