poniedziałek, 17 lutego 2014

black

Witajcie! Na szczęście już mam ferie. Niestety trochę się rozchorowałam. Więc jest pozytywnie i negatywnie w jednym. Nie ma co narzekać trzeba swoje odleżeć i cieszyć się wolnymi dniami. Pewnie wielu z Was wolałoby śnieg za oknem i typowy klimat jednak mi osobiście taka cudowna pogoda odpowiada i dzisiaj budząc się wśród promieni słońca padających na moją twarz- śmiało mogę stwierdzić, że to mi odpowiada! Wolę taką pogodę bo nie jestem fanką zimowych zabaw, a teraz mogę po prostu wyjść ze znajomymi i o wiele lepiej spędzić czas. W ostatnim czasie coś fajnego się wydarzyło, ale nie mogę na razie nic zdradzić aby nie zapeszyć, wiem jedno - będę z siebie mega dumna! Jeżeli chodzi o dzisiejszy strój to możecie ocenić go poniżej : 







Kamizelka - www.szaleo.pl
Kurtka- www.sheinside.com
T-Shirt - DreamCouple-Diy
Torba - Centro
Spodnie - No name
Botki - www.labotti.pl

W związku z tym, że mam ferie i dużo czasu to jest coś co chcielibyście zobaczyć na blogu? Jakiś inny post? Coś co Was ciekawi lub zastanawia? Czekam na propozycję w komentarzach :) Buziaki!

Instagram - www.instagram.com/arynsia

ZAPRASZAM WAS RÓWNIEŻ DO ZAPOZNANIA SIĘ Z OFERTĄ OBOZÓW MŁODZIEŻOWYCH DOTYCZĄCYCH ZBLIŻAJĄCYCH SIĘ FERII. JEŻELI SZUKACIE FAJNEGO ZIMOWEGO WYPOCZYNKU TO Z PEWNOŚCIĄ TA OFERTA WAS ZACIEKAWI :)

WWW.OBOZYMLODZIEZOWE.PL :)

31 komentarzy:

  1. Kochana cudownie wyglądasz :)
    Mamy nadzieję, że szybko wrócisz do pełnego zdrowia :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo




    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna stylowka ,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie wygladasz jak zawsze:)
    buziaki!
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie się już skończyły ferie :( śliczny pierścionek!

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebiście wygląda ta kamizelka z kurtką *.*
    I buty masz cudowne :3
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko spoko, tylko nie mieszaj srebra ze złotem :) lepiej jeden dodatek (zegarek) niż psujący do tego pierścionek

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawie wszyscy chorują akurat w ferie :c Zdrowiej ! Stylizacja jak zwykle śliczna. ♥

    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/02/persunmall.html#comment-form ♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia,genialna kamizelka! pozdr i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudownie ♥

    ♥ niikablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczny strój ! ja już niemam ferii ;c

    nowy post :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale z Ciebie chudzinka :)
    Bosko wyglądasz *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie :) t-shirt mi przypadł do gustu <3

    http://karolina-kaarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia!
    Piękny pierścionek ;3
    Ja też wolę taką pogodę niż śnieg! :) Oby zimy już nie było! ;)

    Zapraszam do obserwacji. Za każdą obserwację odwdzięczam się tym samym. ;)
    http://patricia-believe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. marzy mi sie taka kamizelka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kamizelka ! Super są te buty i torebka ! Bardzo mi się podoba cały zestaw !

    Pozdrawiam :-) U mnie na blogu post ze stylizacją z futrzaną kamizelką :-) Zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo spoko to wygląda moja droga ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny outfit :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Te buty są przecudowne.Jejciu,ja też mam ferie i całkowicie pasuje mi taka pogoda :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja swoje miałam jako pierwsza. Fajna stylizacja ;)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam ferie:) Śliczna koszulka :D
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  21. czyżby Ogród Saski? :) czy masz tipsy?

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne są te buty *.*
    pozdrawiam!
    paulinagawlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post *.*

    + ZAPRASZAM DO MNIE

    ula-ulaa.blogspot.com

    BĘDZIE MI BARDZO MIŁO KIEDY KLIKNIESZ OBSERWUJ :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna kamizelka. Nieraz uratowała mnie przed zmarznieciem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz <3