wtorek, 10 lipca 2012

outfit ♥

Cześć,mam straszne problemy z komputerem i internetem dlatego bywam tu tak rzadko.Jest tak gorąco ,że nie wytrzymuję ! grrr.Pomijając to cieszę się,że wakacje mijają fajnie i spokojnie.Uwielbiam chwile gdy nie muszę nic robić i wychodzę się przejść czy spotkać z Wiktorią<3.Nawiązując do dzisiejszego postu pokażę Wam outfit z ostatniego czasu a Wy napsizcie czy Wam się podoba czy nie :) Dostałam koszulkę Artoholica a teraz nie mogę się doczekać moich nowych Air Maxów hyhy :D OK outfit :







Bluzka -Atmosphere
Spodenki - Levis
Torebka -Allegro.pl
KOTURNY - WWW.AVARO.PL

+ dla wszystkich ,którzy ciągle pytają tak mam 14 LAT :)

Co sądzcie o outficie ?:) Czekam na opinie :*

61 komentarzy:

  1. ale się mrocznie pomalowałaś...

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz tak długie nogi, że nawet czarne buty za kostkę nie psują efektu :)
    tak, super wyglądasz !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. kto Ci robił zdjęcia i jaką lustrzanką? ślicznie wyglądasz, masakra na 18-latkę jak nie na starszą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie poznałam cię na tym 1 zdjęciu. :O
    Super stylizacja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie air maxy zamówiłaś :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie biało-niebieskie ,postaram się zrobic zdjęcia i pokażę tu :)

      Usuń
  7. Świetny outfit :)
    Spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne szorty :) Zapraszam do mnie:
    pyszalka.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. spodenki ♥ zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy w życiu nie dałabym Ci 14 lat:O 17, 18 no to tak :D

    pięknie wyglądasz:)!

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie buty! całość bardzo fajnie spasowana :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba strój, najbardziej chyba spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne buty, o torebce nie wspomne :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz ! Mega mi się wszystko podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak na 14 lat wyglądasz bardzo dojrzale.
    Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny zestaw! Bardzo mi się całość podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja ;) dodawaj częściej notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny zestaw:)!!!!! zapraszam do mnie i obserwuje;)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny outfit :)
    Obserwuje liczę na rewanż ^^
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. I jakim aparatem robisz zdjęcia ?
    Albo ten ktoś jakim aparatem robi , ponieważ
    mają niesamowitą jakość ^^ !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canon 30D chyba z jakimś dobrym obiektywem :)

      Usuń
  21. Dziewczyno wyglądasz na 20 lat, a nie na 14 ;o

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja bym ci dała przynajmniej 17 lat ;D

    ślicznie wyglądasz, piękny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny ;]

    pozdrawiam i zapraszam ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. jak chcecie zobaczyć kilka zdjęć z tej sesji Paulinki to zapraszam do mnie na bloga:) www.syberiafoto.blogspot.com . Ps : Uwielbiam efekty naszej współpracy:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie pasuje do Ciebie taki makijaz :( postarzzasz sie i ujmujesz swojej naturalnej urodzie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten makijaż był tylko do sesji,na co dzień w ogóle nie maluję oczu :)

      Usuń
    2. A, to wszystko wyjaśnia ;) w naturalnym ci o wiele ładniej :)

      Usuń
  26. na sesję zdjęciową przecież można się umalować ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. jaki rodzaj air maxów zamówiłas? znowu używane ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Buty są nieziemskie!
    Ładny masz makijaż, pokaż go z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Loving your post!
    Happy to have found your blog. Glaldly follow you via gfc and bloglovin!
    Hope you can follow me too on both!

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  30. ale staro wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny outfit :D Zapraszam do mnie. Zmieniłam konto, więc bez problemu będzie można wejść na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny blog!
    Nie moge uwierzyć, że masz tylko 14 lat:P Wyglądasz bardzo dojrzale.
    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  33. doszły ci już maxy :)?

    OdpowiedzUsuń
  34. Super stylizacja ;))
    Zapraszam d0 mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz przepiękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. NIE WYGLĄDASZ NA 14 LAT, ALE JESTEŚ ŚLIIICZNA *_*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz <3