wtorek, 10 września 2013

Kręcone włosy-fale-czyli mój sposób!

Witajcie,tak jak pisałam w poprzednim poście dzisiaj coś innego dla odmiany.Bardzo często zadawaliście mi pytania jak kręcę włosy itp.Łącznie może pojawiło się nawet 200 takich komentarzy.Nigdy nie uważałam tego za coś fajnego i nietypowego,więc nie poruszałam tego tematu.W związku z tym,iż pytania nadal się pojawiały postanowiłam dodać własną odpowiedzieć na Wasze zapytania :) Wiem,że najłatwiej byłoby pokazać to za pomocą video,ale nie mam możliwości nagrania czegoś podobnego.W mojej lustrzance nie ma opcji nagrywania filmów.Co prawda w aparacie cyfrowym mam opcję kręcenia filmów w HD ale już kiedyś próbowałam i jakość nie była zadowalająca.Więc nie będę zanudzała,tylko przejdę do tego na co najbardziej czekacie :)

* Do wykonania takich fal potrzebna będzie szczotka do rozczesywania poszczególnych włosów
* Gumka do włosów : dzięki temu włosy nie będą się plątać i będziesz miała pewność,że żadnego nie zostawisz..
* Prostownica (najlepiej z cienką płytką) Moja to BabyLiss Pro
*Możesz włosy spryskać odżywką,która ochroni je przed wysoką temperaturą.

Krok.1 : Pokaz prostownicy
Krok 2 : Włóż część włosów między płytki prostownicy
Krok.3 : Obróć prostownicę
Krok.4.: Przekręcaj prostownicę o kilka stopni,tak aż dojdziesz do samej końcówki włosów (lekko przytrzymując)
Krok 5: Gotowe!




Chciałam pokazać to tak,aby każdy zrozumiał.To bardzo proste.Napiszcie czy wyszły Wam pięknie zakręcone włosy :)

Możecie też zadawać mi pytania anonimowo na www.ask.fm/arynsia oraz zapraszam do śledzenia mojego profilu na Instagramie :) www.instagram.com/arynsia

Co sądzicie ?:)

70 komentarzy:

  1. o kurde wyglada super ! :) muszę wypróbować chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny sposób :D moje wlosy nie sa podatne na krecenie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry sposób :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zapuszczę włosy to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale meeega wygladasz!
    Stosujesz jakies kosmetyki aby nie niszczyc wlosow prostownica?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,osobiście nie używam,ale planuję poszperać w internecie i znalezc coś fajnego :)

      Usuń
  6. ja też kręcę czasami na prosownicy choć przy mojej długości włosów to bardziej "podkręcenie końcówek" niż takie loki jak Twoje :) Wyszły Ci cudnie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. super i śliczna jestes

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym sposobem jeszcze nie kręciłam włosów. :)
    Ładne loki wychodzą. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie dziś takie zrobiłam :3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie *.*
    a dużo dziewczyn twierdzi, że to takie trudne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. swietnie to wyglada, mialam juz krecone wlosy wten sposob i bardzo mi sie podobalo ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju, jaka sliczna jestes!

    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz BOSKO!*.*
    Też tak robię fale, ale to trzeba mieć zdrowie do tego... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,zgadzam się z Tobą,trzeba być cierpliwym :)

      Usuń
  15. o jeny, świetnie wyglądasz! Póki co, nie chcę palić włosów, ale na jakąś okazję na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie ci wyszło! ♥ Ja też robię w podobny sposób co ty, tylko moje włosy bardzo szybko się prostują i nawet kiedy spryskam włosy lakierem po niedługim czasie wracają do naturalnego stanu ;c



    Zapraszam na mojego bloga:

    http://niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Paulina, jesteś śliczna! :) Ja nie wiem, jakim cudem mi to nie wychodzi, robię dokładnie tak samo jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie nich wyglądasz! Ja jutro spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ci pasują takie kręcone włosy, śliczne są <3
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. loki wykonane prostownicą są o wiele lepsze od zrobionych lokówką, wyglądają bardziej naturalnie.
    a tobie bardzo ładnie w takim wydaniu ! : )

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne Ci te włosy wyszły na moich niestety trudno jest zrobić takie cudo
    tobie jednak bardzo pasują takie włosy ?
    maggiee-blog.blogspot.com
    + obserwuję,jeśli Ci się u mnie spodoba również zaobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialnie wyglądasz, masz przepiękne włosy! <3

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. genialna fryzurka super post zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, świetnie to wygląda, ja mam na razie włosy do ramion więc niezbyt mi się to podoba (na mnie), jak będę mieć dłuższe to na pewno zrobię :D

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeju, jaki super efekt! Masz piękne włosy : )

    Obserwuję i pozdrawiam!
    juliett-jucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. na ostatnim zdjęciu wyglądasz ślicznie w tych loczkach. ja nie umiem robić loków na prostownicy

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi takie świetne fale nigdy nie wychodzą. :(

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne wyszły:)))
    muszę sobie je zrobić:D

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny post ! już dawno chciałam się nauczyć kręcić loki prostownicą i nie umiałam,mam nadzieję,że teraz w końcu się uda:)
    pozdr i zapraszam do siebie i do obserwujących jeśli spodoba CI się mój blog :)
    na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. z moją prostownicą to jest nie możliwe :< ale ty jesteś śliczna ;) w lokach i bez nich też ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. co ja bym dała za takie włosy ;)
    jak już zapiszczę to mi się ten post przyda ;p

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. choćbym spróbowała to pewnie wyjdzie tragedia ;) co jak co ale czesać się nie umiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne ;) Mam też prostownicę z babyliss i kiedyś próbowałam tak zakręcić włosy, no ale cóż... nie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow efekt na twoich włosach mega, na moich pewnie to będzie tragedia ale spróbuje :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny blog ^^ Notka jest bardzo ciekawa i spodobała mi się :) Wyglądasz świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie Ci w takich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne masz włosy. Mi niestety by się loki utrzymały max godzine mimo , że bym miała utrwalone :/

    OdpowiedzUsuń
  38. ślicznotka <3 korzystam z tego same sposobu ;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  39. dobry sposob znam go ale sliczne ci wyszly te fale *.*


    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Jesteś przepiękna <3
    Kiedyś muszę spróbować ale wcale nie wygląda to na takie łatwe :P
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne fale Ci wyszły, śliczne masz włoski :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie Ci wychodzi, jednak moją prostownicą nie da się nawet wyprostować włosów, a co dopiero pokręcić ;/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny blog <3
    Śliczna fryzura
    dziękuję za komentarz :)
    będę zaglądać tu częściej.

    OdpowiedzUsuń
  44. o dziękuję Ci bardzo, to naprawdę miłe! pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  45. Chciałam sobie zrobić takie ombre na włosach w te wakacje, ale jak zwykle nie wyszło. Widzę, że wygląda rewelacyjnie u Ciebie. Może za rok spróbuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne masz te włosy!*.* ja ostatnio spróbowałam metody na opaskę, ale na moich krótkich włosach nie wyglądało to tak ładnie :(

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Próbowałam...nie wyszło :D Myśle że potrzeba wprawy, jeszcze kilka razy i na pewno się uda! Twój efekt jest powalający<3

    OdpowiedzUsuń
  48. ja też robię prostownicą, to kwestia wprawy:) ślicznie:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. ja bym to robiła z 2 godziny tak dużo mam włosów więc zostawiam je w spokoju :(

    OdpowiedzUsuń
  50. Rewelacyjnie wyglądają te fale..
    Pozdrawiam
    www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. moje włosy są z natury kręcone a więc prostownicy używam jedynie do prostowania ;)))

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny sposób ;)

    my-chances.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Mnóstwo czasu namęczyłam się z lokówkami, wałkami i wszelkimi wymyślnymi sposobami na zakręcenie włosów... Żaden z tych sposobów niestety się na mnie nie sprawdził (nie to, że włosy się nie zakręciły - wyglądałam po prostu źle) dlatego chyba pozostaje mi pogodzić się z faktem, że dużo korzystniej wyglądam w naturalnie prostych włosach - w przeciwieństwie do Ciebie, bo obydwie fryzurki Ci służą!
    xo

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak zrobiłaś taką grzywkę ???

    śliczna

    OdpowiedzUsuń
  55. Grzywka :) no nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz <3