czwartek, 29 sierpnia 2013

www.fakebake.pl

Cześć,w dzisiejszym poście pokażę Wam pewien produkt oraz firmę.Na pewno wiele osób z Was będzie zainteresowana.Lato-słońce,od razu na myśl przychodzi nam śliczna,złocista opalenizna.W te wakacje na szczęście nie mogło mi tego zabraknąć z powodu wyjazdu do Hiszpanii.Ale co gdy nie masz możliwości pojechania do tak ciepłego kraju i słońce za Tobą nie przepada? No właśnie,mam proste rozwiązanie.
Osobiście nigdy nie pójdę na solarium,bo nie chcę niszczyć swojej skóry.Jeżeli myślisz podobnie jak ja,to masz wybór : albo słońce,albo ten genialny produkt,który zobaczysz niżej.
 Fake Bake jest firmą docenioną na całym świecie,nie tylko przez normalne osoby,ale także przez największy gwiazdy.Zajmuje się ona produkcją samoopalaczy.

Jeżeli chodzi o mnie,nie musiałam się nim mocno smarować,ponieważ została mi opalenizna z wakacji i po prostu za pomocą tego produktu mogę ją utrwalić.

Wyjątkowa formuła kosmetyków samoopalających Fake Bake zawiera najlepsze naturalne składniki brązujące: DHA, Erytrulozę oraz DMI. Najwyższej jakości DHA, w połączeniu ze zwiększającym jego wchłanianie DMI reaguje z aminokwasami powierzchownej warstwy naskórka (warstwa rogowaciejąca) przekształcając się w opaleniznę idealnie dopasowaną do naturalnego odcienia skóry. Erytruloza rozwija opaleniznę wolniej, przez co efekt utrzymuje się dłużej. W tym połączeniu składniki zapewniają naturalnie wyglądającą opaleniznę, minimalizując ryzyko powstawania smug i przebarwień. Dzięki nim opalenizna blednie powoli i równomiernie, zachowując naturalny wygląd przez cały czas. 





Zapraszam na www.fakebake.pl