czwartek, 7 lutego 2013

tłusty czwartek!

Witam,pewnie nikogo z Was nie zdziwi to o czym jest dzisiejszy post ! Praktycznie na każdym blogu ,którego obserwuję taki post z pewnością dzisiaj się pojawi.Tłusty czwartek - dzień ,w którym każdy z nas powinien zjeść chociaż trochę słodkości :) A co tam ! :) Wiadomo nie będę pisać tu tylko o pączkach,bo każdy z nas wie jak wyglądają i smakują ,więc moja opinia na ten temat chyba nie będzie przydatna :)
Jeśli chodzi o dzisiejszy dzień to śnieg nie ustępuje,ale temperatura sama w sobie jak uważam dla mnie jest dobra,w ogóle nie było mi zimno ,pomimo tego ,że spędziłam na dworze dość spory kawałek czasu ;-)







A teraz uciekam na obiad,jednak za chwilę tu wracam ,by odwiedzić Wasze blogi oraz zaakceptować komentarze,trzymajcie się ciepło,buziaki :*

P S Nie wstydzcie się! pochwalcie się ile pączków zjedliście :)

www.ask.fm/paulinaad

69 komentarzy:

  1. Rewelacyjny blog :* Obserwuję i licze ze wpadniesz do mnie http://aleksandra-zachariasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze pączków nie jadłam ;)
    śliczne zdjęcia !!

    OdpowiedzUsuń
  3. JEJU JAKA TY ŚLICZNA *.*

    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak pisałam o tym już wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://gumijagoda.blogspot.com/2012/12/orbit.html
    i nie wiem czy dają jeszcze paczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe :)) jeszcze masz czas żeby ja spotkać :D ja paczuszka na razie 1 xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zjadłam jednego, bo za pączkami nie przepadam.;)

    www.lolowata-marika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się rozwijasz! Nareszcie jakiś fajny wygląd bloga :).

    OdpowiedzUsuń
  9. zjadłam 5 pączków i faworki ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zjadłam dwa :D

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia na dole są genialne, jesteś prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak z polonistycznej ciekawości zapytam... Dlaczego "na dworzu" a nie "na dworze"? :)
    Śliczne włosy! :)
    A ja dziś pączków nie ruszam!

    Zapraszam do mnie ;) wkrótce nowy post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie ,nie zauważyłam ,mój błąd :)
      dziękuję :)

      Usuń
  13. Śliczna jesteś!♥
    Ogólnie fajny blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zjadłam 3 pączki, ale się tego nie wstydzę ;) I tak to spalę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniam ^^

    rubinowe-wino.blogspot.com
    Zapraszam na linkowanie. Za wszystko bardzo bardzo dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak,trzeba osłodzić sobie czasem życie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dziś skromnie tylko 1 zjadłam :) + obserwuję

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy blog, śliczne zdjęcia ;)
    Życzę miłego tłustego czwartku :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietna grzywka.Mam pytanie , co powiedzialas fryzjerowi , zeby Ci taka zrobil ?? Mam nadzieje ,.ze odpowiesz .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ogólnie ja sobie sama obcięłam połowę grzywki takiej długiej ,którą miałam i zrobiłam to tak okropnie ,że wstydziłam się z domu wyjść,na szczęście mój tata jest fryzjerem i doprowadził ją do stanu takiego jak jest na zdjęciu :) Nie mam pojęcia jak on to zrobił :D

      Usuń
  20. Ja zjadłam tylko dwa, ale zanosi się że będzie trzeci, a co! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale z Ciebie piękna kobietka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne masz włoosy *,*

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne masz włosy :)
    Zjadłam tylko jednego :D

    Zapraszam
    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialną masz tą grzywke *_* wgl jesteś przepiekna i masz świetnego bloga,uwielbiam Cię :*****

    OdpowiedzUsuń
  25. wiesz,ze dla mnie jesteś inspiracją? i chyba też sb założe blga ,jednak pewnie nie bedzie taki fajny i popularny jak twoj ;3 ;<

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zjadłam tylko dwa : D haha
    obserwuje!
    keepcalmandsmileblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Robisz śliczne zdjęcia, tak 'lekko' sie je ogląda. Zapraszam na nową, krótką notkę z jeszcze krótszą relacją mojego wyjazdu do teatru ;* Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  28. ja zjadłam aż 5 pączków. normalnie mój rekord ;D zazwyczaj jem dwa.
    a tak wgl to masz cudną grzywkę *.* czasem mam ochotę sobie zrobić coś w tym stylu, ale mam za wielką twarz xd

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie śliczne zdjątka.:*
    Zajdłaam 2 pączki.:P
    Fajny blog.:P Obserwujeemy.?
    Zapraszam do mnie do obserwowania;http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia, masz śliczne włosy...
    Zjadłam 5 pączków :P A ty ile?
    Fajny blog, obserwuję!

    Zapraszam do mnie
    unusual-my-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. 8 pączusiów się zjadło ; *
    Arynsa myszko ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. swietne foty ;-) pączki uwielbiam tylko w tłusty czwartek ;-))

    OdpowiedzUsuń
  33. wracałam dzisiaj z Warszawy i w ciągu godziny wszystko było białeee, a u mnie tylko deszcz leje :c

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyglądasz ! Zjadłam 4 pączki :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Oddaj mi swoją urodę *_* !

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteś naprawdę ładna! zjadłam w sumie 3 pączki w tym roku nie miałam jakoś szczególnie ochoty na jedzenie :>
    space-twoo-friends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. I love your blog,your'e so pretty,xoxo honey <3

    OdpowiedzUsuń
  38. jak zdobyłaś taką popularność bloga? śliczna jesteś ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. ale ty jesteś PRZEŚLICZNA!
    ja zjadłam tylko 3 pączki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Haha, to widocznie tylko ja nie napisałam postu o tłustym czwartku ;). Śliczne zdjęcia a ty jesteś piękna!
    Pozdrawiam i zapraszam/

    OdpowiedzUsuń
  41. nie , że coś ale ty to chyba z kosmosu jesteś .!! ŚLICZNA !! ;)

    Zapraszam do wzajemnej obserwacji i komentowania :)
    http://pomyslowy-kaktus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Arynsa, gdzie przerabiałaś 2 fotkę? Chodzi mi o te gwiazdki :).
    Bardzo proszę o odp. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny blog ;)
    Ale jesteś ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. ale jesteś ładna !
    zajrzyj do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Rewelacyjny blog :)
    Wszamałam 2,5 pączka :)
    Zapraszam do mnie ;)
    raspberry-and-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz <3