środa, 9 listopada 2011

bad dayyy

Hej , właśnie przed chwilką wróciłam do domu ze szkoly ,zdążyłam zjeść obiad i postanowiłam coś napisać na blogu :P Dzisiaj się okropnie czuję ,boli mnie głowa i pogoda panująca na dworze jest równie okropna jak i moje samopoczucie... No ale trzeba jakoś żyć :D Pokażę Wam outfit z wczoraj i pare zdjęć z wczorajszego dnia ,napiszcie co sądzicie :)










OUTFIT :
Sweterek - no name
kurtka-no name
tenisówki - atmosphere
torebka-atmosphere
legginsy -no name
szalik - HandMade
okulary -prezent
kolczyki-reserved


 
A ja uciekam obejrzeć jakiś cieakwy film :) Buziaki < 3
P s dziękuje za aż 450 obserwatorów ♥

86 komentarzy:

  1. Przypominasz mi Honey na tym zdjęciu :D
    Ja dzisiaj też się źle czuję ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna stylizacja ;)

    zuki-berlin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia, ale czy czasem nie za zimno? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie;D
    U mnie pogoda nie była taka zła.

    OdpowiedzUsuń
  5. no zdjęcia świetne jesteś bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też pogoda nie za bardzo sprzyjająca :/

    Pięknie wyglądasz :*

    jeżeli masz chęć na małe co nie co zapraszam do mnie rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę sweterka, zazdroszczę okularków, połączenie doskonałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. eh... też źle się czuje.
    świetne foty!
    zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No The best;p
    Dla mnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje ;* Ty rowniez jestes slizna ;)
    pewnie ,ze dodaje ;*Pozdrawiam i zapraszam częsciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz świetnego bloga ,ale go teraz ostatnio troche zaniedbujesz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdiee jest notka zx tymi ślicznymi zdjęciami ;?;<<< ;****************<3333333333333333333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  13. A tak wgl to świetny strój! Zazdroszczę Ci teog,że jesteś taka ladna i popularna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świeetna stylizacja. ;)
    sweter bardzo mi się podoba - mój styl..;D

    OdpowiedzUsuń
  15. super zdjęcia, piękne okulary + obserwuję :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, pieknie dobrane ubranka:*:*:*:*:*:*:* kolor sweterka obłędny!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    obserwuje i zapraszam do mnie do obserwacji:) w olnej chwilce.

    pozdrawiam:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  17. outfit ciekawy, na luzie, ale ma cos w sobie, i do tego okulary, cos co lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. dzieki:)ale i tak masz ladniejsze wlosy:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wygladasz. :)

    Pozdrawiam i zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wyglądasz ;**** <3333333333

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia :)
    Genialny outfit, prosty ale ma coś w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak udało Ci się nawiązać współpracę z tymi wszystkimi firmami?
    Nie chcę być niemiła czy coś, ale Twoje zdjęcia nie są jakoś dobre jakościowo. Fakt, masz duże grono obserwatorów, ale producenci zwykle patrzą na zdjęcia, bo to na nich prezentujesz ich produkty.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładna stylizacja :)

    http://niebieskooka13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice outfit, love that color of your sweater, really cute :)

    Banana&Mandarina from
    http://bananaandmandarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. genialnie arynsa.

    OdpowiedzUsuń
  26. ja ten blog obserwuję ! <33

    boski blog, będę tu częściej wchodzić <3

    Zapraszam do mnie <33

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz śliczną urodę, a sweterek jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna stylizacja a sweterek genialny !

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. fajnie, śliczny kolor sweterka ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. i bardzo podoba mi się Twoja torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się twój blog. Zapraszam do mnie!:) www.natalia-maciejczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz bardzo ładną buzię :)
    klasyczny ale fajny :)
    obserwujemy?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Super blog :) Ale na niektórych zdjęciach naprawdę wyglądasz identycznie jak Honey ;) Zapraszam na mojego bloga:
    http://veneaangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny blog! ładnie wyglądasz ;)
    Dodajemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny blog i zestaw ! I jesteś piękna <33

    Obserwuję i czekam na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. sliczny sweterek
    Pozdrawiam
    Ps.obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  38. super :) mam nadzieje, że się lepiej poczujesz :)
    anjacaro.blgspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny outficik ;) Super blog !
    obserwujemy ?? ;)
    Zapraszam do mnie : http://marane175.blogspot.com/
    Udanego weekendu ;**

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale ładne butyy <3 DZiękuje za miły komentarrz, obserwujemy .?

    OdpowiedzUsuń
  41. od dzisiaj i na zawsze WIELBIĘ CIĘ ! dodajemy ?

    OdpowiedzUsuń
  42. na drugim zdj wylądasz jak honey. NIE IDŹ TĄ DROGĄ!

    OdpowiedzUsuń
  43. zapraszam na mojego bloga , otwarcie 16.11 http://pateey.blogspot.com/
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ooo widzę radom ! kolejna blogerka z rdm ! jak fajnie że coś się w końcu dzieje w tym mieście!


    kiss,alix

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz piękny sweterek! świetny kolor:)
    Spodobał mi się twój blog, więc dodaję do obserwowanych! Zajrzyj do mnie w wolnej chwili;)
    Faustyna.

    OdpowiedzUsuń
  46. ciekawa stylizacja ! mega wygodna :)
    b.podoba mi sie Twój sweterek ! piękny kolor

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Aaaaaaaaaaaaaaaaah oddaj mi ten sweterek! Cudowny ♥

    Pięknie wychodzisz na zdjęciach : *

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz <3