sobota, 14 grudnia 2013

Coat

Cześć! Dzisiejszy post z kolejnym outfitem.A ja chciałam jeszcze powiedzieć, że zaczynam już naprawdę regularnie prowadzić bloga.Wiem, że nie pisałam dość długo i posty były dodawane naprawdę rzadko ale obiecuję, że postaram się pisać jak najcześciej.Pisaliście, że czasami moje posty są dość ''puste'' i uboższe, ponieważ nie opisuję tego co dzieje się u mnie a dodaję jedynie outfity.Wczoraj po szkole byłam na mieście a potem cały czas wolny spędziłam na rozmowach,skype itp.A dzisiejsza sobota-jak to bywa w soboty,bardzo leniwie.Wstałam dość póżno, pojechałam do sklepu a potem szybko zrobiłam kilka zdjęć do dzisiejszego postu.Teraz siedzę i piję gorącą herbatkę z pysznym sokiem malinowym od mojej cioci :)Pycha!


Uwielbiam buty, które są na zdjęciach.Wiem, że pewnie wielu z Was uważa tego typu obuwie za ''brzydkie''.Ja natomiast twierdzę, że są bardzo wygodne,mega ciepłe a do tego ładne!Takie jest moje zdanie.W chłodne dni wolę chodzić w czymś naprawdę ciepłym niż założyć coś tylko dlatego, że jest ładne a w rzeczywistości będę zwijała się z zimna :)






Płaszcz- www.sheinside.com
Bluzka- MadeByLay
Szalik - No name
Spodnie - www.sheinside.com
Torba- Cavarrici
Buty-  ibucik.pl
Zegarek www.bizu4.pl


Zapraszam do śledzenia mnie na Instagramie : www.instagram.com/arynsia

Buziaki!


ZAPRASZAM WAS RÓWNIEŻ DO ZAPOZNANIA SIĘ Z OFERTĄ OBOZÓW MŁODZIEŻOWYCH DOTYCZĄCYCH ZBLIŻAJĄCYCH SIĘ FERII. JEŻELI SZUKACIE FAJNEGO ZIMOWEGO WYPOCZYNKU TO Z PEWNOŚCIĄ TA OFERTA WAS ZACIEKAWI :)

WWW.OBOZYMLODZIEZOWE.PL :)

56 komentarzy:

  1. co robisz że masz takie piękne włosy ?
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie :*
    Ooo herbatka musi być pyszna :)

    Klikniesz u mnie w baner Sheinside i Aupie ?. Odwdzięczę się poleceniem bloga :* niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. a Paulina jaka super no nie ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie. Cudowna torebka :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. czy zdjęcia robisz swoim aparatem? masz nowy aparat?

      Usuń
    2. Tak,swoim.Mam nowy obiektyw :))

      Usuń
    3. A można wiedzieć jakiś masz aparat i obiektyw? :)

      Usuń
  6. Ślicznie :) Bardzo fajny zegarek, no a płaszczyk jest naprawdę rewelacyjny ^^ Tylko buty troszeczkę nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię takich butów,ale ty tak bosko wyglądasz ze nawet ja bym się skusiła,świetna jesteś ;-]

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz ślicznie, bardzo mi się podoba..

    zapraszam do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  9. omre na Twoich wlosach i emu- coś co kocham!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukałam takie płaszcza , ale w te które widziałam w sieciówkach, albo źle leżały na mnie , albo były bardzo drogie .Ten wydaje się super , może nawet się na niego skuszę ^_^
    A cała stylizacja prezentuje się świetnie .

    OdpowiedzUsuń
  11. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Sok malinowy. mmm. <3
    Mnie podobają się takie buty, ale mój chłopak ich wgl nie akceptuje... :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny płaszcz i bluzka !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny płaszcz :3
    Fajnie piszesz i miło się Ciebie czyta!
    pozdrawiam

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jaka ładna ;))

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. moja najpiękniejsza Paulinka Arynsia ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz genialny styl! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aww ale ślicznotka :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajjne zdjęcia <3
    Zapraszam :
    sweetchilisweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. dasz linka do butow bo nie dziala tamten;c

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia :)
    uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie ubrana
    piękna dziewczyna
    to i zdjęcia cudne :)

    Mogę wiedzieć jaki sprzęt ?

    http://wwithmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne beżowe dodatki, włosy też masz fajnie pocieniowane (ombre)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko mi się podoba w tej stylizacji *___*

    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie wyglądasz ;-) torba cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też kocham te buty <3 masz cudowne włosy :)
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne włoski ! Pozdrawiam ;*
    http://jula-juliax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. swietnie wygladasz! te kolory uwielbiam♡

    OdpowiedzUsuń
  29. fajna stylizacja!

    soniasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny płaszcy, ja uwielbiam herbatę z imbirem :) Pozdrawiam wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudownie wyglądasz, super look
    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wyglądasz! Płaszczyk est cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  33. masz sliczne ubrania i bardzo ladny makijaz :)
    nie wiem czy umialabym tak dobierac ciuchy bo w sumie mam ich dość mało :x
    pozdrawiam:)

    zapraszam, nowy post :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna stylizacja,Jesteś piękna!
    Zapraszam!
    http://julia-julson.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia*.*

    Zapraszam do mnie : http://my-pink-lifeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. nie widzę u ciebie żadnych krytykujących komentarzy, oglądam twoje stylizacje dodam czasem komentarz bo nie podoba mi się jak dobierasz ubrania, czy mogłabyś udostępnić moją opinię

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne zdjęcia :) stylizacja świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna stylizacja! :) Pierwszy raz widze takie wysokie emu :O

    Zapraszam na mój blog:
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Podoba mi sie cały zestaw! Co powiesz na wspólna obserwacje? http://patyskaa.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz <3