niedziela, 21 lipca 2013

Hiszpania part.2

Cześć,jestem już w domu.Z jednej strony cieszę się,że już przyjechałam a z drugiej tęsknię za ludzmi i obozu,za moimi dziewczynami i ogólnie za każdym.Ale takie uczucia chyba ma każdy,bo jakby nie patrzeć spędziliśmy ze sobą dużo czasu i mamy ze sobą wiele wspomnień.Hiszpania piękny kraj ,jestem w nim zakochana dosłownie.Poznałam najlepsze dziewczyny na świecie ,moją kochaną Karinę.W życiu bym nie powiedziała,że tak się polubimy ,bo wydawałyśmy się całkiem inne.Kocham ją bardzo.Polubiłam się też z Jessiką i nawet jeżeli na początku były jakieś małe problemy to chyba wyszło wszystko ok.Nie mogę też zapomnieć Klaudii,Natalii,Martyny,Milenki i ogólnie wszystkich.Jestem naprawdę zadowolona.














Ogólnie nie sądziłam,że będzie tak fajnie :) Na obozie byłam z www.obozymlodziezowe.pl i szczerze naprawdę Wam polecam bo będziecie się genialnie bawić :)

Buziaki@