piątek, 28 października 2011

Wywiad + wyniki konkursu !

Hej , wiem ,że wyniki konkursu mialam podać wcześniej ,ale mialam duże problemy z komputerem , mam nadzieję ,że to dla nikogo nie był problem :) A więc tak zostawiam Wam wywiad , który przeprowadziła ze mną jedna z blogerek :

* A - Arynsa
* J - Jessika


J - Witaj. Jestem Jessika i posiadam bloga http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/ czy mogłabym przeprowadzić z tobą wywiad ?

A -   Hej , oczywiście ,że możesz , będzie mi bardzo miło ;)

J -  Od kiedy kiedy posiadasz bloga ?

A - Bloga posiadam od kilku miesięcy.

J -  Co najbardziej lubisz w swoim blogu?

A -  Chyba najbardziej cenię w nim to ,że jest prawdziwy i mogę w nim pokazać to czym się interesuję i na co zwracam uwagę oraz mam możliwość zainspirowania moimi pomysłami innych ludzi ;)

J - Jakie jest twoje hobby?

A - Moim hobby jest muzyka i fotografia oraz moda

J -  Jaki jest twój pseudonim?

A -  Jeśli chodzi o bloga i inne strony to zawsze się podpisuję jako ''Arynsa '' i większość ludzi z takiego pseudonimu mnie kojarzy jeśli chodzi o internet , a znajomi mówią poprostu Paulina , czasem ktoś też nazwie mnie Arynsą :)

J -  Jak to się stało, że twój blog jest taki sławny?

A -   ''Sławny'' to takie duże słowo. Nie uważam aby mój blog był popularny czy coś w tym rodzaju , także nie umiem odpowiedzieć na to pytanie :) Cieszę się ,ze zainteresował tak wielu ludzi ;)

J -   Jaki jest twój ulubiony sklep z odzieżą?
A -  Jeśli chodzi o marki to często można znalezc fajne rzeczy w H&M i innych tego typu sklepach.

J -  Zdarza ci się zaglądać do sh?

A -   Oczywiście ,że odwiedzam :)

J - Czy wyobrażasz sobie życie bez bloga?

A -  To pytanie jest dość trudne < śmieje się > Napewno blog stal się jedną z ważniejszych części w moim życiu. Jest on moim obowiązkiem ,ale takim obowiązkiem , z którego czerpie się same przyjemności ;)

J - Jaka jest twoja ulubiona strona internetowa?
A -  Jeśli chodzi o portale spolecznościowe to : nk.pl , facebook ,
Lubię zaglądać na blogi , strony modowe itp ;)
 
J  -  Jaki jest twój ulubiony kolor?
 
A -  Moimi ulubionymi kolorami jest beż ,nude , czarny , szary , pomarańczowy duży by wymieniać ;)
 
J - Czy masz jakiś ulubiony blog? (jak tak to jaki?)
A -  Jest bardzo dużo takich blogów , więc nie chcialabym kogoś pominąć :)
Od dzisiaj będę ,również zaglądać na Twojego bloga :)
 
J - Czy posiadasz zwierzęta? (jak tak to jakie?)
A - Tak mam 2 pieski ;) Yorka i owczarka niemieckiego .
 
J - Jaka jest twoja ulubiona część garderoby?
A - Moją ulubioną częścią garderoby są buty i torebki < 3
 
 
J - Dziękuję za wywiad. Miło mi się z tobą gawędziło. Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze to powtórzymy :)
Pozdrawiam, Jessika
 
A -
Ja , również dziękuje za zainteresowanie moją osobą i chęcią przeprowadzeniem wywiadu ze mną . Pozdrawiam :)
 

Wywiad będziecie ,również mogli zobaczyć na blogu :
 




  WYNIKI KONKURSU :

Zwycięzcą jest :


Proszę o przeslanie danych do wysylki na mój e-mail :



P S Komentowanie do tej notki będzie wyłączone ! :)



Pozdrawiam :)