czwartek, 25 sierpnia 2011

KONKURS!

Hej , na blogu właśnie jest ponad 41 000 tys . wyświetleń ,dlatego też startuję z nowym konkursem. Nagrodą w konkursie jest super świetne MAŁO DO CIAŁA - PERFECTA SPA .







Puszyste masło do ciała o właściwościach ujędrniających i zmiękczających. Olejek kokosowy nawilża, wygładza i łagodzi podrażnienia. Masło kakaowe regeneruje, ujędrnia i zapobiega wysuszaniu skóry. Koenzym Q10 dostarcza skórze energii. Witamina B5 uelastycznia. Apetyczny zapach czekolady odpręża i poprawia nastrój. Przedłuża opaleniznę.



CO TRZEBA ZROBIĆ ,ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W KONKURSIE ?



* MUSISZ BYĆ PUBLICZNYM OBSERWATOREM MOJEGO BLOGA

* POLUBIĆ MOJEGO BLOGA NA FACEBOOKU  (KLIK )

* NAPISAĆ U SIEBIE NA BLOGU ,ŻE BIERZESZ UDZIAŁ W MOIM KONKURSIE

* POD TYM POSTEM NAPISAĆ SWOJE IMIĘ ORAZ E-MAIL !



Osoby ,które nie posiadają bloga muszą polubić bloga na Facebooku i napisać imię i e-mail :)

KONKURS TRWA DO  25 WRZEŚNIA 2011 !

EDTT KONKURS TRWA DO 1 PAZDZIERNIKA~!

A wyniki będą ogloszone do 20 pazdziernika.

CZAS START ! POWODZENIA!

55 komentarzy:

  1. * OBSERWUJĘ

    *LUBIĘ

    *JESZCZE DZIŚ POJAWI SIĘ NOTKA:
    klaudia-pokora.blogspot.com

    *MOJE IMIĘ: Klaudia
    E-MAIL: klaudia0317@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ola . ; )
    radomiaczka1910@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł na nagrodę, ale ja nie mam szczęścia w konkursach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. * POLUBIĆ MOJEGO BLOGA NA FACEBOOKU (KLIK )
    a jeśli ktoś nie ma fejsa ?

    OdpowiedzUsuń
  5. okey, dziękuje !

    Karolina
    kbarczak96@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie - nowy wygląd bloga oraz zachęcam do polubienia mojej strony na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję jako Ew.
    ew.niemczyk@gmail.com
    na fb lubię jako Zakątek piękna

    info na:
    http://my-orange-island.blogspot.com/p/dziewczyny-rozdaja.html

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ile masz lat i gdzie mioszkasz ?sorki ale nie wiem bo widze twój blog pierwszy raz a jestem ciekawa/y ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałań oTAGowana na moim blogu ;) więcej informacji: http://agathki-imaginarium.blogspot.com/
    miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: villemo
    Imię: Justyna
    Na fb lubię jako: Justyna D.
    E-mail: justynka68@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia wszystkim życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nazywam się Magda
    e-mail: magdalena14@vip.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Olga, oldżi04@onet.pl
    obserwuję,
    notka: lucky-unrealizable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam posiadaczką takiego masła, ale jak dla mnie zapach zbyt mocny... Chyba je nawet jeszcze mam ;p Za to te.. pomarańcza wanilia (?) jest super ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałań oTAGowana na moim blogu ;) więcej informacji: http://lucky-unrealizable.blogspot.com/ miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję jako oliwia ;3
    nie mam fb;/
    info o rozdaniu jest w najnowszej notce.
    oliwiaen@interia.pl

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo, jeszcze pomyślę :*
    Kochana, chodzi to o to, że idę tam, aby się zarejestrować. Będę im mówiła co lubię itd. Następnie po jakimś czasie dzwonią do mnie i mówią, że jest dla mnie jakaś rola czy reklama. Może się też zdarzyć, że będę musiała prezentować kolekcje różne dla młodzieży ;D Heh, coś takiego ;) Arynsa, mam pytanie :D Tylko nie wiem czy mam pisaćna e-maila czy tu :*
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ~ OBSERWUJĘ OD DAWNA . : >
    ~ POLUBIŁAM TEŻ DAWNO . ;)
    ~ POWIADOMIŁAM O TYM ŻE BIORĘ UDZIAŁ W NAJNOWSZEJ NOTCE . : pp .
    ~ KAŚKA , kajka197@wp.pl . ♥

    pozdrawiam , + świetny blog + mega masło do ciała ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym, ale nie będę uczestniczyć w konkursie, ponieważ nigdy tego nie robię. Przykro mi.

    OdpowiedzUsuń
  21. obserwuję jako niwatori
    korbolle@interia.pl
    polubiłam jako Weronika Ko...
    info o rozdaniu tu: http://nothingbutchickens.blogspot.com/p/loterie.html

    OdpowiedzUsuń
  22. - obserwuje ; **
    - Polubiłam ; D
    - Powiadomiłam w najnowszej notce ;p
    - Natalia , andrzejczyk@gg.pl

    kurde , zajebisty blog ♥

    Lusiastaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  23. - Polubiłam
    - Klaudia , klodzia28@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki kochana ♥
    Napisze na e-mailu :*

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuję jako przejs

    na fb lubię jako Iwonka O

    przeslowo@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. -Obserwuję
    -Lubię
    -Notka:
    http://nastolatkaimoda.blogspot.com/2011/08/rozdania.html

    -Imię : Sabina
    E-MAIL: modnanastolatka@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Nowa kolekcja H&M. Zapraszam na www.ADRRRIANNE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. obs.
    Oliwia, kozioolivia9@gmail.com
    polubiłam i poleciłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Już obserwuję, zapraszam do mnie ;)

    http://casually-dressed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. mam już takie masło, więc nie potrzebuję. :D
    Świetny Blog ♥

    Wercia ;>

    OdpowiedzUsuń
  31. *Obserwuję
    *Lubię na fejsie
    *Napisałam u siebie
    *Klaudia, klaudiawasilewska@op.pl

    POZDR :***

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna nagroda, ale nawet się nie zgłaszam, bo i tak nie wygram ;(

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię te peelingi, fajny konkurs, ale nie mam facebooka :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Polubiłam twojego facebooka ;D chociaż nie mam konta to obserwuje twój blog codziennie , fajny masz styl ;D jak bym miała profil napewno bym napisała ale nie zakładam blog iż nie wiem o czym miała bym pisać ;)
    Moje imię : Paulina
    E-Mail to paulinabartkow11@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Ela
    obserwuje jako Zofiana
    focz@op.pl
    http://zofiana.pinger.pl/m/7745473/konkurs-u-arynsa-arynsa
    FB Elżbieta P.

    OdpowiedzUsuń
  36. *obserwuje .
    *lubię na fb .
    *paulina, paulinka17741774@wp.pl

    ;***

    OdpowiedzUsuń
  37. ♥ Obserwuję jako: Bransoletki z grawerem By ilo ♥:)
    ♥ Polubiłam

    ♥ Notatkę wstawiłam na bloga :
    http://www.stylebyilo.blogspot.com/

    ♥ Mój e-mail to: ilo@byilo.pl

    Mam na imię Ilona, miło mi :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuje jako Thalia.
    Polubiłam
    Notatkę wstawiłam na bloga : http://thalia-julkanowakthaliaofficalblog.blogspot.com/2011/09/biore-udzia-w-konkursie-u-arynsy.html

    Mój email - qjulka1@onet.pl
    Mam na imię Julia - znamy się .<33

    OdpowiedzUsuń
  39. Ania
    a_nusia93@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. *Na fb lubię jako Klaudia K. ,
    * mój email : walksera@wp.pl
    Ps. nie mam bloga, ale odwiedzam codziennie od jakiegoś czasu Twojego bloga i z uśmiechem na twarzy obserwuje twój styl ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Imię: Katrina, obserwuję, lubię. Już jest notka!
    : )

    OdpowiedzUsuń
  42. Na fb: Katrina M.
    Katie222_1996@o2.pl

    http://autographs-katherine.blogspot.com/2011/09/paul-coelho.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Luuuubięę.. ♥
    obserwuję.. ♥
    & polly_karoliina_x@hotmail.com

    imię - FoxyLady . ♥

    superr blogg. ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. *Obserwuję jako Lejdi Luna
    *Lubię na fejsie jako Lejdi Luna
    *Napisałam u siebie
    *mail: luna.87@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. obserwuję jako Aleksandra
    lubię jako Ola Jesiołowska
    aaalexia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. wiktoria

    rybka0579@interia.pl

    chciałaby wziąść udział w konkursie ..;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. *obserwuje jako nicoleyta
    *Lubie jako Nicole G.
    *notka : http://nicoleyta.blogspot.com/2011/10/rozdania.html
    *email: nikita2483@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz <3